onsdag 18. februar 2009

Drammen Bandy - Sarpsborg 2-6

Live-rapport fra Marienlyst. Onsdag 18. februar 2009.
HUSK: Du må selv klikke "Oppdater eller F5" på din PC.
Ferdigspilt DB-Sarp 2-6

Noen som har lest "Live-rapporten"....??

Semifinalene spilles:
Solberg-Høvik Solbergbanen søndag 22.2. kl 18:00
Stabæk-Sarpsborg på Stabekkbanen søn 22.2. kl. 16:00

90 Min: Sarpsborg videre til semifinaler.
90 Min: Corner Sarp,
88 Min: 2-6 Skåring Sarp, Kim Andre Karlsen
83 Min: Utvisning Sarp#4 5 min
82 Min: Corner DB, i nettet.......bak mål.
78 Min: Corner Sarp, ny corner, resultatløs.
75 Min: Corner DB, skudd over
74 Min: Utvisning DB#11 10 min
72 Min: Utvisning Sarp#15 10 min
71 Min: Corner Sarp, dobbel redning av blokka.
69 Min: Utvisning DB#7 10 min. Påfølgende frislag ender i en corner som igjen skytes i blokka.
64 Min: Corner DB, skudd i blokka.
60 Min: 2-5 Mål Sarp, Lars Bjørge Thorsen på pasning fra Kim Andre Karlsen
59 Min: Corner Sarp, keeper redder
57 Min: Corner DB, skudd utenfor
55 Min: Corner Sarp.
52 Min: Corner DB, skudd utenfor
49 Min: 2-4 Skåring Sarp, Kim Andre Karlsen på pasning fra Christer Lystad
45 Min: Corner DB, Skudd over
45 Min: Andre omgang er i gang, lett snø, fortsatt fine forhold

PAUSE - Og det har begynt å snø

45 Min: Corner DB, skudd utenfor
44 Min: 2-3 Straffe DB , utvisning Sarp # 7. Straffen settes av DBs Ola Wang
41 Min: Utvisning Sarp spiller #6 10 min.
40 Min: Corner Sarp, ingen avslutning
38 Min: Corner Sarp, skudd i blokka X 2
36 Min: Corner DB, skudd utenfor
30 Min: 1-3 Straffe slag Sarp,Personlig rødt kort på DBs Hans Gunnar Busland. Utvisning sones av Jonas Larsen Straffeslaget settes sikkert av Christer Lystad.
20 Min: Corner DB, retur reddes på strek
19 Min: 1-2 Skåring Sarp, Eric Petterson setter ballen i mål sikkert alene med keeper på pasning fra Jens Rubensson
15 Min: Frislag på ringen for DB
13 Min: Frislag på ringen for DB, etterfulgt av corner. Ingen skåring.
06 Min: Corner DB, Skudd i rusen
05 Min: 1-1 Skåring Drammen. Jan Magnus Olaisen på pasning fra Rolf Erik Borge
01 Min : 0-1 Skåring Sarp. Christer Lystad
00 Min:Matchen er i gang

Dommere i kveldens kvartfinale:
Hoveddommer Kjell Arild Dish fra Frem 31.
Meddommere: Pål Bjørseth fra Høvik og Knut Hole fra Stabæk.

18:40 Strålende forhold på marienlyst.
Smågutt DBK-Skiold nå. 6-2 til pause...
Kjempeforhold for en bra kvartfinale kl. 20:00 i Drammen....
DBK-Skiold 6-3. 3 min inn i andre...

Kl. 20:00 Matchstart på Marienlyst i Drammen
2x45, hvis uavgjort; 2x15 sudden, hvis målløst i extraomg; straffeslagskonk.

Vi skal forsøke å legge ut matchen her i kveld onsdag.
Som en TEST før NM-helgen, og som en service til bandyinteresserte....
Så også med trekningen av semifinalene, umiddelbart etter
denne kampens slutt i Drammen. Ca. kl. 21:50

Stabæk og Solberg, skal trekke motstandere til sine semifinaler.
Høvik er semifinaleklare, og skal møte enten Solberg eller Stabæk.
Vinneren av Drammen-Sarpsborg, blir altså semifinaleklar i kveld.
Håper noen følger oss,og kan gi en tilbakemelding om "Live-rapporteringen" funker liksom...
NBF forestår trekningen på Marienlyst.
Vi formidler den her.....


Semifinale 1: søndag 22.02
Solberg - ??(Høvik, Drammen Bandy eller Sarpsborg..), Solbergbanen kl.18.00 (Vassenga er reservearena)
Stabæk - ??(Høvik, Drammen Bandy eller Sarpsborg..), Stabekkbanen kl.16.00
Semifinale 2: onsdag 25.02
?? - Solberg
?? - Stabæk
Semifinale 3: søndag 01.03 (evt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar