søndag 8. mars 2009

Bronse Damer Solberg - Bergen 5 - 1

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

70 min. Gratulerer Solberg med NM Bronse.
57min: Solberg får nok et forsøk på corner. Utenfor
55min: Corner Solberg, skudd utenfor.
52min: CornerSolberg, resultatløs
51min: Corner Solberg,resultatløs
48min: Nok en gang, Hanne Nikolaisen. 5-1
47min: Solberg øker ledelsen igjen. Hanne Nikolaisen
44min: Bergen reduserer ved Gry Flå
41min: Solberg øker ledelsen, for tredje gang i dag: Hanne Nikolaisen
39min: Corner Solberg resultatløs.
36min: Corner Solberg som blir snappet av en Bergens spiller.
35min: 2 omgang er i gang.
35min: PAUSE, og det snør.
32min: Ny corner til Solberg, resultatløs
31min: Corner Solberg, ingen skåring
25min: Solberg øker ledelsen, nok en gang mål av Hanne Nikolaisen
19min: Corner Bergen. Resultatløs
17min: Corner Solberg.Resultatløs
15min: Corner Bergen. Skudd over mål.
11min: Nok en corner til Bergen, utenfor
08min: Corner Bergen. Resultatløs
06min: Corner Bergen. Skuddet går over mål
03min: Hanne Nikolaisen sender Solberg i ledelsen. 1-0
00min: Tett snødrev på Marienlyst i dag, men banemannskapet har jobbet som helter og kampen er i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar