søndag 8. mars 2009

Finale Damer Nordre Sande - Stabæk 4 - 3

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

70min: 1 skudd på mål, frislag. og Helle Lillejord avgjør kampen. Setter ballen i kassa og henter NM gullet hjem til Sande! !
68min: Corner Stabæk, ender i ny corner, som blir skåring. Vibeke Tonning
62min: Corner Nordre Ingen skåring
59min: Corner Stabæk, ender i ny corner
55min: Corner Stabæk,ingen skåring
53min: Corner Stabæk,resultatløs
51min: Corner Stabæk, ender ny corner. Resultatløs.
50min: Og Nordre går opp i ledelsen. Hanne Teigstad gjør alt selv og skårer sikkert.
49min: Utligning, Helle Lillejord setter ballen sikkert i mål
49min: Corner Stabæk,Resultatløs
43min: Corner Stabæk,
38min: Corner Stabæk, reddes av keeper
36min: Corner Stabæk, resultatløs
35min: Kampen er i gang igjen

PAUSE

35min: Vi går til pause med en 2-1 ledelse til Stabæk.
24min: Ny corner Nordre. Skudd over
23min: Corner Nordre Sande,resultatløs
21min: Nordre Sande reduserer ved Helle Lillejord
19min: Corner Nordre,resultatløs
15min: Corner Stabæk,resultatløs
13min: Corner Stabøk,resultatløs
07min: Stabæk øker ledelsen ved Maria Rosø
06min: Utvisning, Nordres spiller nr 9,3 min
04min: Corner Nordre, nære skåring. Men ender utenfor
01min: Stabæk går opp i ledelsen ved Vibeke Tonning.
00min: Corner Stabæk,resultatløs
00min: Kampen er i gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar