torsdag 5. mars 2009

Bronze GUTT Snarøya - Øvrevoll Hosle 6-7 eeo

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!


83 min: Øvrevolls spiller nr 10, Even Sannøy avgjør kampen og Øvrevoll vinner bronse! Gratulerer
81 min: Øvrevoll alene med keeper, men det ender i en corner. Den blir resultatløs

Det blir ekstra omganger! Spennende.. 2x 10 min, golden goal

76 min: Straffe Øvrevoll. Utvisning Snarøya spiller nr 22, Øvrevoll bommer på straffen, men spiller Thomas Henrik Pedersen setter returen.
72 min: Utvisning Snarøya spiller nr 5, 10 min.
69 min: Corner Øvrevoll, ingen avslutning.
68 min. Mål Øvrevoll av Pål Knott
66 min: Corner Snarøya, i blokka og til ny corner, og enda en corner, keeper plukker.
63 min: Corner Øvrevoll, et godt skudd blir reddet av blokka!
60 min: Corner Øvrevoll, resultatløs
54 min: Utvisning Snarøyas spille nr 21. 10 min for holdning.
51 min: Snarøya skal ha creds for god innsats på tribunen! Lager liv!
45 min: Corner Øvrevoll. Resultatløs
40 min: Straffe Øvrevoll.. Utvisning spiller nr 16 på Snarøya 10min . Mål Øvrevoll ved kaptein Aron Knott . Snarøya kan sette inn en ny spiller
40 min: Andre omgang er i gang, fortsatt strålende forhold

PAUSE- god musikk fra bua til Jahnsen i pausen

38 min: Snarøya smeller enda en skåring til på tavla målskårer Jørgen Skjeggstad
36 min: Snarøya øker ledelsen ved spiller med etternavn Hjort
34 min: Snarøya går opp i ledelsen ved spiller nr 11
32 min: Utvisning Øvrevoll spiller nr 6. 10min
29 min: Corner Øvrevoll ,returen settes i mål av Pål Knott
28 min: Mål Snarøya. 3-2. Målskårer Lars Brekke
26 min: Utvisning. Snarøya. 10min. Spiller nr 22
24 min: Mål Øvrevoll. 2-2- Målskårer Emil Sannøy
23 min: Corner Øvrevoll. Resultatløs
19 min: Øvrevoll reduserer til 2-1 ved Thomas Henrik Pederesen
19 min: Snarøya øker ledelsen til 2-0 på kontring. Flott spill. Målskårer Jørgen Skjeggstad
15 min: Corner til Øvrevoll, skudd utenfor. Og Snarøya får en lagadvarsel.
11 min: Snarøya går opp i ledelsen ved Hjort på pasning fra Martin Hillestad
04 min: Kampen er i gang under fine forhold på marienlyst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar