torsdag 5. mars 2009

NM-FINALE GUTT Stabæk - Røa 4 - 3

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

80min: Kampen er slutt. Og Stabæk henter hjem gullet! Gratulerer!
77min: Utvisning Stabæk nr 19. 10 min for slag på kølla
76min: Mål Røa. Morten Hagen Ås scorer på et langskudd
75min: Corner Stabæk, den går utenfor
68min: Utvisning Stabæk nr 17, 10 min for voldsom takling
63min: Stabæk scorer på en frekk frislagsvariant. Det er Andreas Killingstad som vipper ballen i mål
Det er igjen spenning i matchen, og Røa trykker på for en ny scoring
60min: Røa scorer nok en gang ved Mikkel Haeger.
53min: Corner Røa, den settes i mål av Mikkel Haeger
51min: Corner Røa, resultatløs
49min: Utvisning Stabæk's spiller nummer 21, 10 min for holding
47min: Corner Stabæk, den går i rusen.
44min: Farlig sjanse som ender i corner for Røa, den går over
41min: Kampen er i gang igjen, flott is.

PAUSE. Røa har vært frempå ved et par anledninger, men Stabæk virker til å ha god kontroll foreløpig

40min: Corner Stabæk, den går i rusen.
37min: Corner Røa, den går over
36min: Corner Røa, resultatløs
32min: Corner Røa, dobbeltredning av Stabæk's keeper
28min: Corner Stabæk, resultatløs
25min: Corner Stabæk, ny corner, bra variant ender i ny corner, og de får enda et forsøk, ny corner,den siste snapper rusen til Røa.
22min: Corner Stabæk, resultatløs. Og røa supporterne lager liv.
20min: Corner Røa, resultatløs
19min: Corner Røa, redning på strek! Bra fart i matchen.
14min: Corner Stabæk. Fin redring av keeper.
11min: Skåring Stabæk. Målskårer Mikkel Andersen, pasning Andreas Kjellestad!
10min: Mål Stabæk. Målskårer Fredrik Randsborg, pasning Didrik Lang.
08min: Corner Stabæk, mål av Jørgen Akeren
00 min: Kampen er i gang og publikum sitter fortsatt med gåsehud etter Trine Hartz sin utgave av "Ja vi elsker".
-05min: Hyggelig å se at Rune har tatt turen fra bua og ut på isen, lykke til
-09min: Banemannskapet lager flott is

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar