søndag 8. mars 2009

Finale Herrer Stabæk - Solberg 5-3

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

90min: Stabæk vinner NM gull. Gratulerer.
86min: Corner Stabæk, resultatløs
84min: Straffe til Solberg, utvisning Stabæks nr 18, skudd i stanga, returen blir satt inn av Mathias Stavis
81min: Corner Solberg, resultatløs
80min: Corner Stabæk, resultatløs
77min: Corner Stabæk, Anders Christensen øker ledelsen til 5-2
75min: Utvisning Solbergs spiller nr 88, 10 min.
71min: Corner Solberg, resultatløs
69min: Corner Solberg, redning på strek
67min: Thomas Moen reduserer på en fin pasning fra Eirik Bø Johnsen.
60min: Corner Stabæk, resultatløs
59min: Stabæks nr 11 får 10 min utvisning
58min: Stabæks nr 24 utvist i 10min. Slag på skøytene
57min: Thomas Moen ligger nede, ble truffet i ansiktet av en kølle
56min: Corner Stabæk, ny corner, resultatløs
55min: Corner Solberg,resultatløs
53min: Stabæk øker ledelsen ved Christian Randsborg
53min: Solbergs nr 15 får 10 min for "romping"
49min: Solbergs nr 4 10 min utvist
48min: Corner Solberg resultatløs
45min: 2 omgang er i gang.

PAUSE

45min: Corner Stabæk, utenfor.
42min: Solberg virker preget av savnet på deres kaptein.
37min: Simon Stavis blir tatt alene med keeper. Straffe!! Stabæk's nummer 4 får utvisningen. straffen skytes over av Simon Stavis
36min: Simon Stavis tar ned en nydelig langball fra Marius Austad. Ballen settes mellom bena på Stabæk's keeper
33min: Rolig periode i matchen
29min: Straffe til Solberg, Stabæk's nummer 11 får 10 min utvisning. Thomas Moen bommer på straffen
28min: Merkelig situasjon, langball fra Stabæk og hele Solberg-forsvaret er borte. Simen Holmen Jensen gjør ingen feil alene med Stian Østvold
26min: Corner Solberg, reddes på strek
23min: Stor sjanse for Solberg. skuddet går like utenfor
22min: Solberg får frislag på ringen, såvidt utenfor
18min: Corner Solberg, i rusen
16min: Solberg's nummer 17 får 10 min utv for voldsom takling
14min: Stabæk's nummer 22 får 10 min utv for slag på skøytene
12min: Corner Solberg, ny corner, resultatløs
11min: Magnus Høgevold med en styring på et innslag. Ballen triller i lengste hjørne. Vakkert
08min: Corner Stabæk, Petter Løyning setter ballen i mål. 1-0
06min: Stabæk har åpnet best
06min: Corner Stabæk, i tverrliggeren.
03min: Corner Stabæk, ny corner, ny corner, den går over.
02min: Meget nervøs start på matchen. Solberg's nummer 15 får 10 min utv for slag på skøytene.
00min: Kampen er i gang
-05min: Trine Hartz synger Ja vi elsker
-08min: Solberg's kaptein Kjetil Johansen spiller ikke i dagens finale. Dårlig nytt for Solberg
-08min: Utmarsj med Bjørseth, Disch og Swensen som dommertrio
-10min: Været er skiftende, men vi håper på opphold når lagene snart entrer banen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar