lørdag 7. mars 2009

Finale Smågutt Solberg - Stabæk 2-5

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

KAMPEN ER FERDIG. Vi gratulerer Stabæk med gullet

60min: Corner Stabæk, Fredrik Sletta dundrer ballen i nettaket.
55min: Stabæk har full kontroll
52min: Dobbeltsjanse ender i en corner for Stabæk. Corneren settes i mål via en Solbergspillers skøyte. Herman Land krediteres for scoringen
50min: Stabæk er nære å øke ledelsen, et langskudd som Solberg's keeper redder
46min: Corner Stabæk, Fredrik Sletta setter ballen høyt i mål
45min: Stabæk styrer kampen nå
41min: Mål til Stabæk. Øyvind Nordrum kjemper ballen i mål.
38min: Straffe til Solberg og utvisning på Stabæk's nummer 6. Petter Weding setter straffen i mål
36min: Stabæk's nummer 17 får 6 min utvisning for slag på skøytene
35min: Stor sjanse til Solberg, skuddet går utenfor
34min: Corner Stabæk, den går over
32min: Corner Stabæk, utenfor
30min: Kampen er i gang igjen.

PAUSE.

30min: Corner Stabæk, resultatløs
29min: Farlig sjanse for Stabæk, men Solberg får ryddet unna.
26min: Solberg's nummer 20 får 6 min utvisning for beintakling
24min: Et skudd skifter retning og havner hos Stabæk's Fredrik Sletta. Stabæk kapteinen gjør ingen feil alene med keeper. 1-1
22min: Stabæk's nummer 11 får 6 min for usportslig opptreden
22min: Stabæk med en stor sjanse, men Solberg's keeper redder mesterlig.
20min: lite som skjer her nå
16min: Corner Stabæk, i rusen.. Returen går utenfor
14min: Solberg's Christoffer Soot hamrer kula i krysset. Vakker scoring
13min: Corner Solberg, den går i rusen
11min: Eirik Lunden med et skudd, dog utenfor
09min: Lagadvarsel til Stabæk
06min: Rolig start på matchen. Ingen store sjanser hittil
02min: Corner Solberg, utenfor
01min: Corner Stabæk, den går utenfor.
00min: Kampen er i gang.
-05min: Presentasjon av lagene og nasjonalsang ved Trine Hartz
-08min: Utmarsj med Jigouline, Haakonsen og gode "gamle" Jahnsen som dommere.
-20min: Været får vi gjort lite med, men banemannskapet gjør en god jobb med å holde banen så fri for snø som mulig. Det har allerede kommet en god del folk fra både Solberg og Stabæk, og vi satser på en morsom finalekamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar