lørdag 7. mars 2009

Bronse Smågutt DBK - Hauger 1-2

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

KAMPEN ER SLUTT. Vi gratulerer Hauger med Bronsemedaljen

60min: Corner Hauger, den går utenfor.
58min: En kjempesjanse ender i en corner for Hauger. Den blir resultatløs
55min: Corner Hauger, den går utenfor
50min: Corner Hauger, den reddes av DBK's keeper
49min: DBK's nummer 11 får 6 min for voldsomt slag
48min: Hauger's nummer 6 får 6 min for sabotasje
47min: Markus Thoen utnytter en feil i Hauger-forsvaret og setter ballen enkelt i mål
46min: Hauger's nummer 13 får 3 min utvisning for slag på kølla
45min: Markus Thoen scorer nesten, men Hauger's keeper med en god redning
41min: Det er for øyeblikket en veldig rolig kamp der de store sjansene har uteblitt
38min: Corner Hauger, DBK's nummer 6 går for tidlig og får 3 min utvisning for sabotasje. Corneren går utenfor
35min: Didrik Krogh med et farlig raid, men det ender ufarlig
32min: Utvisning DBK's nummer 3, 3 min for sabotasje
30min: Kampen er i gang igjen.

PAUSE. Hauger leder i en kamp som fortsatt er helt åpen.

30min: Hauger nesten igjennom, men DBK's keeper er våken
27min: DBK presser på men har ikke marginene på sin side
25min: Utvisning på Hauger's nummer 2. 6 min for voldsomt slag
24min: Rolig periode i kampen, men supporterne fra begge sider lager lyd
20min: Corner DBK, Markus Thoen skyter i blokka
17min: Hauger øker ledelsen til 2-0 etter en soloprestasjon fra Sindre Lærgreid
15min: Corner Hauger, den går utenfor
14min: Corner Hauger, den går over
11min: Hauger scorer på et frislag, den går via en DBK kølle og ender i mål. Didrik Krogh krediteres for scoringen
10min: DBK med et farlig skudd som ender med en corner, den går i rusen
08min: Corner Hauger, utenfor
07min: Utvisning på DBK's nummer 18, 6 min for voldsomt slag
06min: Markus Thoen gjør som han vil, men ballen går ikke mellom stengene
04min: Utvisning på DBK's nummer 13, 6 min for voldsomt slag
03min: Hauger med et lite overtak. Begge lag tydelig preget av snøværet
00min: Kampen er i gang
-06min: Utmarsj med dommerne Braaten, Robbestad og Bjølseth i spissen.
-20min: Da er det DBK og Hauger som skal i ilden å gjøre opp om Bronseplassen i årets Smågutte-NM. Snøen faller for øyeblikket. Vi håper den forsvinner til kampstart og håper også på en jevn og morsom kamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar