fredag 6. mars 2009

Bronse Junior Snarøya - Ready 3-4

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!

KAMPEN ER SLUTT. Vi gratulerer Ready med bronsemedaljen

88min: Jørgen Ibsen setter ballen i tverrliggeren etter et soloraid
87min: Snarøya er centimetere unna å gjøre mål. corneren går utenfor
85min: Corner Ready, den går i rusen
82min: Snarøya reduserer. Joakim Nilsen scorer nok en gang
80 min: Ready's spiller nummer 23 får 10 min for usportslig opptreden
78min: Stoooor sjanse til Ready. Ballen gårover fra 5 meter
77min: Corner Snarøya, Ready får ryddet unna
76min: Snarøya får en sjanse alene med keeper, men skuddet går utenfor
74min: Corner Snarøya, farlig skudd reddes på streken
71min: Lang ball resulterer nesten i mål for Snarøya
70min: Corner Ready, reddes på strek
67min: Ready kjører kampen og trykker på
66min: Vi har hatt noen tekniske problemermen er igjen oppe. Vi beklager dette.
55min: Ready tar Time-Out
51min: Readys nummer 47 får 10 min for forseelsen, og Joakim Nilsen setter ballen i mål etter en frekk variant.
50min: Dobbeltcorner Snarøya ender i et straffeslag.
48min: Jørgen Ibsen setter ballen over fra kloss hold
45min: Kampen er i gang igjen

PAUSE. Ready virker til å ha kontroll på kampen foreløpig.

44min: Ready scorer nok en gang. Nicolai Juelsvoll scorer på pasning fra Aksel Rødseth
43min: Ready's Harald Schjoldager scorer på et meget godt skudd fra 25 meter
39min: Corner Ready, den går i rusen
36min: Utvisning på Snarøya's nummer 16, 10 min for slag. Corneren går utenfor
32min: Straffe til Ready. Snarøya's nummer 14 får 10 min. Keeper slår ballen til corner. Den går over
28min: Utvisning Ready. Nummer 32 får 10 min for holding
27min: Corner Snarøya, 3 mann bommer på ballen
24min: Ready går opp i ledelsen. Nok en gang scorer Jørgen Ibsen.
19min: Jørgen Ibsen utligner med et frislag fra 30 meter
18min: Corner Snarøya, der scorer Snarøya's #11 Fritjof Nilsen
15min: Corner Ready og utvisning til snarøya's nummer 5, 10 min. Ny corner som ender i ny corner. Den blir reddet på strek
07min: Corner Ready, reddes på strek
05 min: Rolig start på kampen der Ready har et lite spillmessig overtak
02min: Jørgen Ibsen presenterer seg, men avslutningen går utenfor
01min: Snarøya trykker på og skaffer en corner, den går utenfor
00min: Kampen er i gang
-6min: Innmarsj med dommerne Knut Hole, Morten Laugerud og Ole Andre Olsvik
-10min: Flott anlegg, flott musikk, flott publikum. Alt ligger til rette for en fin kveld med bandy på Marienlyst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar