fredag 6. mars 2009

Finale Junior Solberg - Stabæk 4-6

Live-rapport fra Marienlyst.
Du må selv klikke "Oppdater" på din PC.!!!
90min: Stabæk rir av stormen og vinner matchen. Gratulerer med NM gull.
83min: Corner Stabæk, resultatløs
81 min: Stabæk tar timeout
80min: Corner Stabæk, resultat
79 min: Utvisning Solbergs nr 10, 10min.
78 min: Corner Solberg. Skudd utenfor
76 min: Corner Stabæk, resultatløs
74 min: Mathias Stavis reduserer nok en gang på et flott kast av Rolf Andre Wølner
68 min: Straffe Solberg. Mål av Mathias Stavis, utvisning på Stabæks spiller nr 22.
67min: Utvisning på Stabæks spiller nr 17. 10min.
63min: Corner Stabæk,kontring og stabæk får 10 minutters utvisning på spiller nr 2
60min: Utvisning 10 min. Solbergsnr 4
57min: Mål Stabæk på retur, av Eirik Halvorsen
57min: Corner Stabæk, laaaangt over.
53min: Stabæk øker ledelsen ved Nikolai Jensen
50min: Corner Solberg, resultatløs
48min: Mål solberg. Tommy Solberg på pasning fra MAthias Stavis
46min: Corner Stabæk, resultatløs.
45min: 2.omgang er i gang.

PAUSE.

42min: Stabæk's nummer 2 får 10 min for voldsom takling
41min: Corner Stabæk. PANG mål. Petter Løyning scorer
40min: Rolig periode i kampen nå
35min: Corner Solberg, Eirik Bø Johnsen smeller ballen i tverrliggeren
31min: Stabæk scorer. Nikolai Skaug kjemper ballen over streken.
30min: Corner Stabæk, mye rot før Solberg klarerer
28min: Time-Out Solberg. Kampen er relativt jevnspilt hittil.
27min: Corner Solberg, resultatløs
25min: Corner Stabæk, kjemperedning av Rolf Andre Wølner
24min: Rolf Andre Wølner med et glimrende utkast som Mathias Stavis nesten omsetter i mål.
22min: Corner Stabæk, den går i rusen. Returen klinker Carl Causevic i krysset. 2-1 til Stabæk
21min: Solberg har et lite overtak spillmessig etter Stabæk's utvisning
17min: Corner Stabæk, resultatløs. Stabæk's nummer 22 får 10 min utvisning for slag på skøytene
14min: Corner Stabæk, i rusen
12min: Corner Stabæk, ny corner. den ender utenfor
11min: Corner Stabæk, skuddet går utenfor
10min: Bra fart og høy temperatur
08min: Petter Løyning er mannen som reduserer for Stabæk. Et langskudd som går rett i nota
05min: Stor sjanse til Stabæk. Ballen ligger igjen på streken før Solberg får ryddet unna
03min: Corner Solberg, Mathias Stavis dundrer kula i nettaket.
00min: Kampen er i gang
-6min: Trine Hartz synger nasjonalsangen. Internettredaksjonen sitter med gåsehud
-10min: Utmarsj og hornmusikk.
-15min: Isen ligger klar og publikum strømmer til. Norges to beste juniorlag: Solberg og Stabæk skal gjøre opp om gullmedaljen i årets Junior-NM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar